Časté otázky / FAQ

DOPRAVA

Dodávame zatiaľ lokálne po celom území Slovenska. Postupne sa chystáme pridať ďalšie krajiny, ako Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, Nemecko, Poľsko, Rumunsko.

Objednávky z kategórie “Náramky” odosielame maximálne do troch pracovných dní po uhradení objednávky. V prípade ak objednávate vlastnú veľkosť náramku “na mieru”, lehota na odoslanie je maximálne do siedmych pracovných dní.

Objednávky z kategórie “Dámske Oblečenie” odosielame maximálne do 7 – 10 pracovných dní po uhradení objednávky.

  • Pri objednávkach nad 79 € poštovné zdarma.
  • Pri objednávkach do 78,99 € bude účtovaná cena za dopravu v závislosti od zvoleného spôsobu doručenia a krajiny. Celá cena sa zobrazí pri pokladni.

PLATBY

Pri platbe si môžete vybrať preferovaný spôsob platby.

  • Prijímame bezpečné platby pre domácich aj zahraničných zákazníkov prostredníctvom kreditných kariet, debetných kariet cez platbnú bránu Stripe.
  • Platba prevodom na účet.

Platby – Upozornenie!

V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy – táto podmienka platí pri objednávkach ručne vyrobených výrobkov (z kategórie Náramky).

Pri produktoch z kategórie “Dámske Oblečenie” – v prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 3 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Nezabudnite prosím, že na uskutočnenie platby máte maximálne 3 dni od dátumu zadania objednávky. Po tomto čase bude objednávka našim systémom automaticky zrušená.

VRÁTENIE A VÝMENA TOVARU

  • Od doručenia položky máme 14-dňové pravidlá vrátenia a výmeny.
  • Aby bol tovar oprávnený na vrátenie, musí byť neotvorený, nepoužitý, nepoškodený a musí k nemu byť priložený doklad o kúpe.
  • Pokiaľ ide o vrátenie tovaru, pošlite e-mail na adresu art@adrienne.sk s predmetom „Vrátenie tovaru“, uveďte číslo objednávky, meno a dôvod vrátenia tovaru.
  • Predajca poskytne zákazníkovi pokyny, kam poslať vrátený tovar. Zákazníkom sa dôrazne odporúča, aby pri vrátení tovaru dostali dôkaz o poštovnom, aby sa predišlo situáciám „stratených balíkov“.
  • Upozorňujeme, že kupujúci nesie náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.
  • Keď je vrátená položka prijatá a skontrolovaná, zákazník dostane potvrdzovací e-mail s upozornením na stav vrátenia.
  • Ak bude refundácia schválená, bude spracovaná a krátko nato sa automaticky pripíše kredit na kreditnú kartu zákazníka alebo sa zvolí pôvodný spôsob platby.
Kontakt

Máte otázky?